Sign in to comment
1w
the fact that people are rating this 100 without hearing it is pissing me off
1mo
Yandhi will drop on the same day as Eternal Atake. Mark My Words.
1mo
Yandhi = mumble gospel rap confirmed
1mo
Y'all ready for Yeezus 2: The Sequel
1mo
what if it's not even called yandhi when it drops
2mo
Place your bets:

Releasing or nah?
3mo
still waiting
5mo
6ix9ine? Are you kidding me Kanye?
5mo
it is either going to be like The Life or Pablo or worse than Ye
6mo
where the fuck is my album.
6mo
I wish this was coming out tomorrow
6mo
Yeezus 3: Yother Yheresa
6mo
Hot take: this album doesn't exist
6mo
Is this actually the sequel to The Life Of Pablo, because I Hate Kanye
6mo
ITS NEVER GONNA COME OUT
6mo
LOOOOOOOOOOOL
6mo
Shocking
6mo
THE DATE IS LITERALLY POSTPONED AGAIN - https://twitter.com/kanyewest/status/1062146496793964545
6mo
yall scared about x and 6ix features, is not a new thing for kanye put new artists in his albums, remember chief keef on yeezus? or desiigner on TLOP?
6mo
2 weeks goddamn
6mo
this is either gonna be a masterpiece work of genius or a light 6.
6mo
15 days ig
6mo
Expecting a 4/10 by Fantano if there's a 6ix9ine and XXXTENTACION feature. I'm not knocking Melon I really do think that is a dumb fucking idea. I feel like Kanye just thinks "wow people love X and he passed imma put this shit on my album" nah chief. Craft your fucking project this time, he did a really good job for someone putting one month of effort into one album, maybe 3-4 months will make it stellar
6mo
6/10 on fantano's channel. trust me.
6mo
Eh, I never stopped liking him anyway.
6mo
dunno deersongs seems he walked back on all of the weird shit but who knows if he's doing it for attention
6mo
can we like kanye again now?
6mo
Unpopular opinion: I didn't need another Kanye album this year but well, I'll take it.
6mo
If Kanye doesn't have a Toto collab after recording in Africa imma give it a 0
6mo
I'm hyped even if this will suck. Kanye is such an interesting artist and producer that even the bad music he made had some charm.
7mo
With how many trash features Kanye likes maybe we'll get a VanderWaal feature.
7mo
Imagine if this gets the VanderWaal treatment
7mo
I'll be on vacation when this is supposed to release. Hopefully it doesn't break the site.
7mo
I think this will be kanye's first album to be universally considered garbage [2]
7mo
FACTS FACTS AND FACTS BROTHA - @AnalVape
7mo
I have way too much patience for Kanye.
Kanye stans can really take a lot of abuse.
7mo
Between this and ye, 2018 Kanye should just die
7mo
where's the album ye
7mo
smh wheres MY FREE YEEZYS........
7mo
I think this will be kanye's first album to be universally considered garbage
7mo
It'll suck when it comes out though
7mo
Kanye looks good in red
7mo
Yandhi the yandere
7mo
it'll come out some day...... it will..... eventually....
Try & Buy
Like Vinyl? Join Vinyl Me, Please
Frequent Posters
OGNICKMARSH
Popular Album Discussion
Denzel Curry - ZUU
Tyler, the Creator - IGOR
Flying Lotus - Flamagra
The 1975 - Notes on a Conditional Form
SamuraiBird - My Weird, but Average Morning
Ed Sheeran - No.6 Collaborations Project
Morrissey - California Son
Jonas Brothers - Happiness Begins
Emily Scott Robinson - Traveling Mercies
Doomtree - No Kings
Chris Brown - INDIGO
Skepta - INGNORANCE is BLISS

May Playlist
Forums
Vinyl Me, Please