Have a Nice Life - Sea of Worry
Sea of Worry
Sign in to comment
9mo
fuck fantano
9mo
wow this dropped SO MUCH after melon's review. why you gotta be so influential you baldy
10mo
[hidden]
10mo
this user score better stay above 80
10mo
damn, that user score fell quick
10mo
watch this suck.
10mo
one more day 😳
11mo
its leaked
11mo
one week until we all collectively nut, guys
11mo
Sea honestly didn't have me excited but i can't stop listening to Science Beat since it dropped and i'm right back on the hype now
1y
lets go
1y
currently: 8-9/10
1y
one day before my birthday, great
1y
big large hype
1y
the single sounds very promising, really hyped for this one.
1y
wow, in love with this cover art
1y
HYYPPPEEE!!!
1y
hng
1y
it's almost here :0
1y
the cover is out on the flenser's twitter, idk how to add it here
1y
https://www.reddit.com/r/HaveANiceLife/comments/cufzrh/its_coming_lads/ AHGAHSAJHIWASDKFJNDESKJFNEDSKJFNDESKJGNJKLDFS.GNBKJDFLNH
1y
AAA THE MASTERING IS COMPLETE IT'S COMING LIKE SUPER SOON
1y
I want this fucking now aaaaaAA, I don't want to listen to demos I don't want spoilers but it's so tempting aaaaAA
1y
Dan posted a demo on the HANL subreddit everyone
1y
bruh
1y
Dan said they are aiming to have it out this summer aaaaaa
1y
oh boy oh boy oh boy
1y
Still waiting for our AOTY
1y
a album about the fears of parenthood from the people who made Deathconciousness? COUNT ME THE FUCK IN
1y
I'm a bit nervous ngl
1y
I’m so excited aaaa
1y
fibnbun9efje0fmvfibgnjntgv f hhgv xdbcfngmtev ffmjtrs YES YUS!
1y
WAAAITTTT WHAAAAAAAAA?????
1y
I need this already.
1y
WHATTTTTDTWGDYWTDVWQYDTGDTWYDVWQYTDVQWYDWDHGDHWDWGDGWDWGHDHWHDWQSTUYGGUGU
1y
HOLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY SHITTT.
1y
Arrowheads????
Popular Album Discussion
Idles - Ultra Mono
Melanie Martinez - After School
Joji - Nectar
Machine Gun Kelly - Tickets To My Downfall
Kanye West - DONDA
Deftones - Ohms
21 Savage & Metro Boomin - Savage Mode 2
clipping. - Visions of Bodies Being Burned
Tory Lanez - DAYSTAR
BTS - BE (Deluxe Edition)
BLACKPINK - The Album
Fleet Foxes - Shore
Advertisement
Advertisement

September Playlist
Forums