Rich Brian - The Sailor
The Sailor
Sign in to comment
1w
I regret complaining about critics not coming. Pitchfork and Fantano, what are you guys smoking together?
1w
honestly starting to dislike fantano a bit. not because of his opinions, because I respect all opinions, but I feel like he’s losing his charm :/
1w
Pitchfork = Fantano's dicksucker confirmed
1w
ah pitchfork
1w
melon really gave this a 6 its over
1w
Nice.
1w
melon tryna be crate
1w
bye dreams of making The Sailor 80 again :(
1w
NO MELON NO!!!
1w
I think this album (and Rich Brian as an artist) is pretty underrated. It's kinda a shame his album came out the same day as YBN Cordae's and Lost Boy was also a heater. A lot of people big and small have had their eyes out for the Cordae joint, not so much for Brian. I'm excited to see where he goes from here.
1w
#MAKETHESAILOR80AGAIN
1w
WE DID IT BOYS
1w
LMAO at all the 100/100 ratings because of 88rising's tweet
2w
because its not mainstream enough ig :/
2w
I really don't get why critics are not reviewing this
2w
FINALLY A CRITIC SCORE
2w
Rich Brian:*Makes album and release it*

Critics: “I don’t even know who you are.”
2w
So this guy released a 60 last year and suddenly released this year a 78, hmm.
2w
#MAKETHESAILOR80AGAIN
2w
Where are the critic reviews?? Are they fighting the feeling because he’s yellow?
2w
#MAKETHESAILOR80AGAIN
2w
#MAKETHESAILOR80AGAIN
2w
#MAKETHESAILOR80AGAIN
2w
#MAKETHESAILOR80AGAIN
2w
#MAKETHESAILOR80AGAIN
2w
i have sex
3w
we gotta bring it back up to 80
3w
i accidentally ate raw stea;k n i have salmonella
3w
He should stick to singing tbh
3w
NOOOOO ITS AT 79
3w
Must Hear Music
3w
so sad it's dropped below 80 :(
3w
where are the critic reviews for this thing.. lol
3w
@TreyLikesBands this will end up at either 80 or 79 depending on fantano’s review
3w
pleeeease stay above 80
3w
hope rich brian renames himself to rich brian wilson holy FUCK
3w
I'm excited.
3w
Indonesia + Late Registration + DAMN. = The Sailor
3w
damn that avg rating is way higher than his last album
3w
Slow Down Turbo Is secretly advertising for Turbo 2, which Dreamworks is gonna drop the trailer for tomorrow
3w
Who gives a rating under 70 should be banned of this site
3w
This shit is a fucking masterpiece
3w
I really love that black midi album, but I'm hoping Brian makes me reconsiderate which one is AOTY
3w
He saw his AOTY rating and couldn't take it anymore
4w
"Not tryna make an album they forgot bout in a week" Damn, hype¡
1mo
probably my most anticipated album of the year? The two lead singles are superb.
1mo
Not gonna lie, I was never really that huge into Rich Brian. But after the first two singles, I am freaking hyped! Not to mention that it's also coming the day after my birthday.
1mo
i liked Yellow, it was decent and if the album is the same then it's gonna be decent
1mo
Please be like YellowPlease be like YellowPlease be like YellowPlease be like YellowPlease be like Yellow
1mo
I pray for this album to be just like Yellow because if it does, I'll bet myself that I'll give it at least a 75
1mo
aaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
1mo
If everything in this project is as good as Yellow, it will probably be one of my favorites of the year.
My prediction: 80 to a 90
Frequent Posters
KengojiUltamYT
TreyLikesBands
automatrikz
Inglume
RakkSmells
lyre
davyd
KingKRoolisBack
magic_talpa
WittyMiki
Popular Album Discussion
Brockhampton - GINGER
King Gizzard and the Lizard Wizard - Infest the Rats' Nest
Taylor Swift - Lover
Young Thug - So Much Fun
Taylor Swift - Lover
Buckethead - Colma
Snoop Dogg - I Wanna Thank Me
Trippie Redd - !
Dora The Explorer - Dora the Explorer
Okcomputer12127 - intro
Lana Del Rey - Norman Fucking Rockwell
Brockhampton - Boy Bye

July Playlist
Forums
Vinyl Me, Please