The Weeknd - After Hours
After Hours
Sign in to comment
3w
F_I_L_L_E_R
1mo
must hear??? bitch idk
1mo
Don't want to be too cynical, but who the fuck wants a grammy at this point?
1mo
man fuck the grammys
1mo
lol
1mo
ABEL TALKING HIS SHIT ON IG AND TWITTER. GO KING GO LET YA NUTS HANG
1mo
"The Grammys remain corrupt" - The Weeknd, 2020
1mo
time to nurse my grammy-induced wounds by relistening to after hours
1mo
how the fuck did this happen
1mo
One of the best albums of 2020!!! With or without grammys!!! #WeLoveYouAbel ❤️
1mo
whoever picks the nominations, please stub your toe once a day for the rest of your life
1mo
bruh
1mo
Best album of the year period. f*ck the grammys
1mo
Every nominee list was great until AOTY. No After Hours? No FTBC? But they do nominate the deluxe version of the Black Pumas record? I was sure that this was going to win, even though I'm not the biggest fan of this album. Welp. Guess I'm happy for Dua, HAIM, and Taylor.
1mo
Snubbed. Wtf happened.
1mo
after hours got robbed
1mo
I can't believe this whole body of work got snubbed by the Grammys
2mo
Relistening to this after a few months and it's still amazing
3mo
I love that everyone refers to him as Abel
3mo
Okay I was lying I like this a bit better than my old rating said
4mo
I’m 14 and this is deep in a nutshell
9mo
Um...why the hell is it a 78. Bring it back to 79 smh
9mo
80 for User Score is needed
9mo
LETS GO MUST HEAR
9mo
must hear!! yess
9mo
86 or higher next review would make it a must hear
9mo
Album of the year
9mo
79
9mo
ALBUM OF THE YEAR
9mo
very good
10mo
Since it looks like all this can pull in is 80s, only 7 more 80s until must hear status! (Maintaining that he gets no other reviews 😂)
10mo
r y'all niggas serious? Bring it back to 80
10mo
ass piss
10mo
imagine an album being rated higher than 80
10mo
there it is...
10mo
Not even a bad score
Magdelene's score didn't drop at all so this can't do much harm
10mo
I give this 20 minutes before it drops below an 80.
10mo
HEY fuck u rolling stone. Fantano pls change it back to an 80
10mo
Please give us a 90 to balance it out to 80.
10mo
Rolling Stone review was weird since they never criticized it yet gave it 3 1/2 stars.
10mo
RIP 80
10mo
Good Lord, This album is frustrating
10mo
Even the 75 will leave it at an 80 lol. Never gonna budge.
10mo
Gambino dropping pretty much took the critical shine off this album.
10mo
After Hours: *exists*
Music critics: 8/10
10mo
As soon as Fantano reviews it the user scores are plummeting
10mo
rakk smells is right: there will be NO album over 8/10 this year (exceptions: Fiona apple, run the jewels?)
10mo
goodbye user score 80 ;(
10mo
does anybody else faintly hear the discord call sound in the chorus of scared to live
10mo
I predict fantano is going to give this an 8/10
10mo
661 ratings in 24 hours.
10mo
amazing dope album beats cool
10mo
"Hardest to Love" is serving......... Postal Service teas?!?!?!?!
10mo
Trilogy is just on another whole level
10mo
Highest-rated AOTY by users already? Either the Weeknd's doing something right with this album or the mixed-to-negative have yet to awaken from their slumber.
10mo
Don't let the Weeknd completely overshadow all the other new releases. Plenty of excellent projects came out as well!
10mo
hoooooly fucking shit that rating to rating count ratio
10mo
Ik the 87 user score won’t last when everybody gets their ratings out, but I can hope right?
10mo
Can't wait until the edgy people will find out about the rating but now it's time for me to sleep
10mo
I just gave it a 10/10. He did it again!

Thank you, Abel! 😭🖤
10mo
holy shit 87??? aoty please dont bring this down
10mo
uwu uwu check out my review
10mo
fuck tears, we’re doing this now I guess
10mo
AAAAAAAH
10mo
I loved you in uncut gems mr weekend!
10mo
1 hour!
10mo
quarantine is gonna be hype
10mo
Excite
10mo
This is gonna be amazing
10mo
this album cover makes me scared ;=;
10mo
Please be your return to form man. I'm so excited.
10mo
This will be another target of pretentious reviews for sure
10mo
Gonna be bumping to this in quarantine
10mo
AOTY incoming...
10mo
This is going to be at least a top 3 album of the year. I'm so fucking HYPED
10mo
With this live of the 4th song of the album (Scared To Live) i can easily say this is my most antecipated album of the year!!

https://youtu.be/6Nm9RZqBaBM
10mo
Hypeeee
10mo
what's the chance that this album leaks?
10mo
this will either be his best or worst project, no in between
10mo
One of my favourite artists out. The singles have been superb, the music videos are great. I've been waiting for this one.
10mo
This album might surpass house of balloons
11mo
bout to be the aoty
11mo
album can wait listen little soul r&b
11mo
Based on the recent single, I really hope this album will be a fusion of the synth-pop we get on Starboy and the darker moody experimentation we got in his early Trilogy.
11mo
it's already an 100, but abel's is spitting straight facts doe
11mo
After the first three singles, it’s a solid 7/10. All good tracks, with Blinding Lights still being my favorite out of the batch released so far.
11mo
Please be good, Please be good, Please be good
11mo
Yessssssss!
11mo
I'm so excited for this. This might end up being one of Abel's best works.
11mo
The single covers were way better lol
11mo
What a horrible fucking cover
11mo
THE NEW COVER IS BOMB AF
11mo
The actual album cover just dropped
11mo
I hope this sounds more like Blinding Lights
11mo
What is this?
Frequent Posters
MrMusicMan
Dabzilla
Popular Album Discussion
Weezer - OK Human
Weezer - All My Favorite Songs
Lil Mosey - Certified Hitmaker
Billie Eilish & ROSALÍA - Lo Vas A Olvidar
shame - Drunk Tank Pink
Foo Fighters - Medicine at Midnight
BROCKHAMPTON - ROADRUNNER
AJR - OK Orchestra
Lil Skies - Unbothered
Black Country, New Road - For the First Time
Advertisement
Advertisement

January 2021 Playlist
Forums