Sign in to comment
1mo
understimated, over-hated and underrated. Some hot tracks like Champagne Problems, Never Really Over, Cry About It Later and Not The End Of The World are some unique songs that need to be appreciated
1mo
[hidden]
1mo
It's so hard to enjoy something that tells me to s m i l e yet still wastes my precious time
1mo
It's hard to create a intimate connection with Katy when her voice is so compressed and processed and the instrumentals goes sooo away from anything organic
1mo
adore this cover. will never understand the hate it gets
1mo
worst cover damn
1mo
I feel like I already know what this sounds like.
1mo
horrible cover lmao
1mo
She sounds exactly like 10 years ago, there is nothing new here. It seems that time has never elapsed
1mo
No more Katy Perry
Society has evolved past the need for Katy Perry
1mo
There's no way this is a 2/10 omg
1mo
omfg 20 from clash she dead
1mo
Please Pitchfork at least give this a 5+
1mo
nme 40??? damn
1mo
kate parry pop music she makes music the katy parry YEAH DFUCKFK YEHAHHHHHHHHH KATEY PERRY LETS GO pop music shes good at it yup yep she the POP number 1 album of the year
1mo
[hidden]
1mo
[hidden]
1mo
If EW, The Arts Desk, and NME give low scores, you know it’s a horrible album.
1mo
I can’t get to the NME review...
1mo
[hidden]
1mo
[hidden]
1mo
[hidden]
1mo
40 from NME oh sh*t she's really dead
1mo
here comes the annual "female radio pop star makes an album" AOTY cycle again
1mo
someone really made 30 accounts to try to boost the score, sad
1mo
Bot War has begun.
1mo
are people botting 0s? this could be decent.... Maybe.... Probably not but... Maybe.
1mo
holy sh*t, the second track is so good
1mo
I'm so confused
1mo
[hidden]
1mo
Congrats Katy!
1mo
delete the bots are rating 100 too
1mo
[hidden]
1mo
yo what's up with the 0s bots lmao
1mo
clearly the #28th best album of the year according to users KAHSJAAK i hate it here
1mo
the bots season begun 💀
1mo
[hidden]
1mo
The reviews of this have already been so nasty as usual with Katy. I'm not saying she needs to be acclaimed but the personal attacks are wrong and unprofessional.
1mo
This may not her best but definitely this is a way to get through EVERYDAY struggles. Dancing the pain away. Although Katy found her smile that doesn't mean she is always doing good. I just wish that she'll be fine always. She will BLOSSOM when no one is looking. If you don't like her, just avoid her works and don't spread hate on your social media posts.
PLEASE DON'T COMPARE HER TO OTHER FEMALE ARTISTS
2mo
this album cover hurts to look at
2mo
whoever's rating this before it drops probably has something in common with the album cover
2mo
It's been exactly 10 years since Teenage Dreams dropped! It's crazy to see 10 years later she's gonna release her 6th studio album, Smile. Just 4 days till Smile! :)
2mo
How can she be one of the most popular pop artist of 2010's, but 80% of her cover arts suck major ass?
2mo
I've never disliked Katy but at the same time, I'm not expecting much from this - partly cause of the cover album.
2mo
i feel like her best album is coming
2mo
After taylor's album i think the album got a weak chance to break the numbers
2mo
the cover art says that this is going to be another generic and poorly made 80's "revival"
2mo
[hidden]
3mo
Idk how I feel about this if I’m honest...I used to be a KatyCat and I still support her but her music is either a hit or a miss
3mo
I can’t believe teenage dream is turning ten this year, what a fucking era. I honestly feel Katy’s massive commercial decline was really preventable. I’m happy she’s so happy in her personal life tho
3mo
i actually quite like the cover...and most of the songs released as singles...so yeah..i'm very interested what this will have in store.
3mo
TFW one of the most obnoxious pop songs ever made is track 1 god help us
3mo
The cover it's horrible tbh
3mo
*honk*
3mo
omg horrible cover
3mo
This cover makes me smile for all the wrong reasons... Hoping she changes it.
3mo
If it's better than Witness then it's worth it
3mo
"Buon Appletea baybeh" was genuinely better than almost every pre-release from this.
3mo
The Katycats really started a petition for Katy to change to cover. Lmao
3mo
im here for this
3mo
*honk honk*
3mo
People from her team actually sat down and collectively thought this album cover was the best option................ok
3mo
the fact that Harleys in Hawaii made the album and Small Talk didn't...............
3mo
holy shit i love this cover
3mo
a capa seria muito mais bonita sem esse Katy Perry escrito
3mo
365 should be in this. Harleys In Hawaii shouldn't.
3mo
plz be good 🙏
3mo
im so excited <333
3mo
i bet this album is going to be dark
3mo
sinto cheiro de amarelo
4mo
if this has the same feel as Never Really Over i'm all for it, please Katy don't let me down
4mo
cmon katy I trust you to slay this era
4mo
I'm so exciiting!
5mo
hype
Popular Album Discussion
Gorillaz - Song Machine, Season One: Strange Timez
clipping. - Visions of Bodies Being Burned
Ariana Grande - positions
BLACKPINK - The Album
King Gizzard and the Lizard Wizard - K.G.
Bruce Springsteen - Letter To You
LOONA - 12:00
Nothing But Thieves - Moral Panic
Bring Me The Horizon - POST HUMAN: SURVIVAL HORROR
Joyner Lucas - Evolution
Ghostemane - ANTI-ICON
Advertisement
Advertisement

October Playlist
Forums