Taylor Swift - folklore
folklore
Sign in to comment
3d
BRO so many bots and swifties we gotta do something
3d

Others are jusy so annoying.. i mean why would you leave a comment about this in the first place if you dont like it .ayt?!

Why to give your "judgement"? Like hell.. that's TAYLOR SWIFT people!! Its not like you havent listened to any of her songs before..

Or maybe.. you guys are just so afraid to the backlash it may cause to your idol! Please let us enjoy her music.. stop being soooo toxic!
4d
Pitchfork writer harassed for giving this an 8.0 🀦🏻‍♂️ https://www.thedailybeast.com/taylor-swift-remains-silent-as-fans-doxx-and-harass-music-critic-over-folkore-review
6d
WOWOWOWOW.. this is was really a suprise.
1w
It's just crazy that she started this project by April. Hard-working crazy talent.
1w
[hidden]
1w
All these buzzfeed types scrambling to argue that Betty is a “”queer”” song lmao, whys it so important that ur favorite millionaire be LGBT???
1w
at least this ain't touching Fiona
1w
this is for my peoples who just lost somebody
1w
swifties are the biggest threat to national security since isis
1w
[hidden]
1w
[hidden]
1w
Well, another 60. It was good while it lasted. dropping from the top 5 hurts my soul
1w
I was totally fine with Pitchfork’s 8/10 but when I saw they gave Invasion of Privacy a 8.7/10 AND BNM I lost it
1w
...so Fearless is better than folklore? Good one, p4k
1w
Expected BNM for sure though. This is not a whole point worse than RED.
1w
8.0 from Pitchfork. I agree
1w
Sonically and lyrically impressive.❀
1w
call me a hater or whatever I'm still MAD about it
1w
Damn I can see Taylor and Fiona battling for that no.1 rank on year-end list aggregate
1w
The Swifties on Twitter who keep complaining to Metacritic to not add mediocre reviews to keep the score high are making me laugh
1w
this is like the only time i understand the botted scores
1w
overrated
1w
I wonder if this will get BNM.
1w
Did the score just drop by 3 points in like an hour?
1w
Comment section is a mess
1w
attack of the clones
1w
[hidden]
1w
[hidden]
1w
Absolutely, this album and music saved my whole quarantine. Very deserving to become Album of the Year
1w
[hidden]
1w
I really feel the connection into every song of this album and i really love it
1w
I really love this album this deserve AOTY
1w
Fucking bots
1w
[hidden]
1w
Pretty sad it's getting botted again...
1w
[hidden]
1w
Another attack of the bots
1w
My top favourite songs from folklore are Cardigan, Exile, Hoax, Mirrorball and My tears ricochet. Taylor thank you for this wonderful surprise! I have never expected you'll drop a whole new album! I'm so grateful. You're saving 2020 for me. TS8 gives me nostalgic feelings, it widends my mind in different perspective and brings me peace. It's truly a masterpiece!
1w
[hidden]
1w
[hidden]
1w
[hidden]
1w
AOTY
1w
Masterpiece
1w
this is indeed the second best record of the year... whew, she did that
1w
god is dead
1w
THOSE DEBUT NUMBERS HOLY SHIET
1w
[hidden]
1w
MUST HEAR!!!!
1w
Taylor’s first Must Hear Album! πŸ‘πŸ‘πŸ‘
1w
Holy shit a 79m debut on Spotify. Biggest debut for a woman ever. There goes my concern about her streaming numbers.
1w
This album is amazing! Holy shit
1w
Sputnikmusic suck my balls
1w
okay its below ftbc the critics haven't completely lost their minds yet thank god
1w
Definitely not a 93 lol
1w
i mean i liked it..... but 93?..... hmmmm
1w
I can't believe Taylor Swift released an album this year that I lowkey enjoyed more than Car Seat Headrest's this year is so backwards man....
1w
the critic score eye-
1w
i didnt even know there was a new taylor swift album. and frankly i really dont care
1w
Listens to fetch the bolt cutters once
1w
Imagine Fantano gives this an 8?
1w
It's a good album but the scoring is skewed as the initial reviews tend to be grabbed by fans of the artist's music. This is what happened with Bob Dylan. Wait till its got over 20 reviews.
1w
Is it me or are the Swifties botting this album?
1w
cant wait for this album to be the only point of discussion on this site for weeks
1w
Lmao this album of 16 songs has only been out for 10 hours you guys are fast as hell
1w
Sorry to be the one to say it, but Taylor Swift is a mediocre songwriter and a chronic complainer
1w
all those critics 100s... this is good but seriously?
1w
tf is going on
1w
surprised nme didnt give this a 100
1w
bots nation just go away
1w
Taylor Swift has a score of 81 and Logic has a score of 77 right now... WTF IS GOING ON
1w
Big Reatard Energy
1w
can the moderators pls approve the pending reviews pls because the average so far is 93 with the pending ones which makes it one of the highest of the Year 😍😍
1w
We got bots again?
1w
its nice
1w
Taylor swift's music never caught my eye but this sounds good
1w
critics are way too fast..
1w
does "clowns to the west" mean what I think it means
1w
Ok everyone stop botting the album like it's good but jeez
1w
alright time for me to collect how i feel about this, the critics seem to like it a lot!
1w
guys we know none of yall have finished the album so would you kindly stop reviewing it thank you
1w
Exile is great! Came just for that song but might listen to the whole album soon.
1w
watched it go from red to green in half an hour
1w
kanye fans, hows the album ❀️ oh wait...
1w
it's green again!
1w
Kanye fans stop
1w
Honestly I doubt there are leaks
1w
Over an hour. I'm good.
1w
swifties around the world, lemme hear y'all
1w
kanye stans be angry
1w
how tf did you guys already rate this? hello its been 17 mins and this is a one hour long album
1w
These low scores are petty af. Been out for 17 minutes.
1w
how is it this low it literally just came out
1w
bots where you at? 😍😍
1w
here we go
1w
the snippets seem, you know, worrying
1w
guys it just pure coinciudence that she announces that this the same, time DONDA is supposed to drop ,
1w
Wake me up again when TS makes a cover album of The Marble Index
1w
It would be honestly funny if Taylor took a heavy stylistic turn and her music turned into some Goth Avant-Folk music, but that probably won't be happening
1w
Are these new tracks? I'm not a TS fan, just curious
1w
Bon Iver feature got me hyped!
1w
omg yes 😭
1w
16 songs is a lot for a stripped down album, hope it wont get too boring 😬
1w
¿que cosas no?
¡suena interesante!!! :d
1w
Let this album help me cope with hysterics and suicidal thoughts, music is the only thread that can help me not to commit suicide, please do not let me down
1w
I hope this is good
1w
Suddenly I have high hopes... That album cover is sick! Also, Taylor Swift and Bon Iver?!? I'm hyped!!!
1w
TAYLORD!!!!
1w
very nice cover. weird for a summer album but im not complaining
1w
literally just found out today...okay then
1w
Lover only did 188k from streams first week; I just hope this gets a debut over 500k SPS
1w
Magnum Opus I hear?
1w
I'm getting safe & sound vibes from this and I'm here for it let's fucking goo
1w
TAYLOR SWIFT WITH BON IVER AND AARON DESSNER. YOU BETTER BELIEVE I'M FUCKEN HYPED.
1w
AOTY MATERIAL, LITERALLY FUCKING THE NATIONAL I MEAN???!!!
1w
I'M LITERALLY FREAKING OUT
1w
This is legit exciting and I haven’t really dug a Taylor album since Red.
1w
I hate to say it, but I'm excited for this. And it's just because of the cover and the title.
1w
this is gonna be taylor's indie folk arc and i'm 100% here for it
1w
This album cover looks adjacent to black metal and I LIVE for it.
1w
oh alright
1w
the difference between this and Donda is that which one do you think is actually going to drop tomorrow.....
1w
Most of the songs i like on Lover were the acoustic ones, so i'm kinda hyped
1w
this seems really good
1w
HOLY SHIT
1w
HYPE SHIT
1w
Se viene Kanye West vs. Taylor Swift parte 2
1w
I ACTUALLY WOKE UP TO THIS, OMG
1w
I hope this is good I’ve been waiting like 10 years for a good Taylor record
1w
If you guys genuinely think she's dropping tomorrow just to get back at Ye, you know nothing about her lol
1w
She just had to drop same day as Ye lol. 11 years of shade...
1w
A SONG WITH BON IVER???
1w
!!!!!!!!
1w
I'M ABOUT TO START HOLLERING
1w
Y'ALL!!!!!!!!!!!!
1w
LET’S GOOOO
1w
Best part is that Kanye is seemingly also releasing tomorrow
1w
aoty for sure 😭😭😭😭
1w
WHAT???
1w
feeling this will be as good as red's songwriting...
1w
PASSANDO MUITO MAL
1w
FINALLY her singer-songwriter folk project
1w
this is a cultural reset
1w
Bon Iver...!!! I'm in
1w
Bon Iver is producing most of the album.
1w
the cover looks like something slowcore or something from the microphones
1w
Hell yeah!
Frequent Posters
slamlesslamb
Dombot
TheFingerDrop
quaeddd
nijakiler17
grimeslice
dumbmoonlight
okcomputer12127
Jamobo
frncscbrqz
Popular Album Discussion
Sufjan Stevens - The Ascension
Taylor Swift - folklore
Cameron Cartmill - AMERICAN ANARCHIST
BeyoncΓ© - Black Is King
Dominic Fike - What Could Possibly Go Wrong
Kanye West - DONDA
Creeper - Sex, Death & the Infinite Void
Cameron Cartmill - STRINGS, KITS, & BASS
Brandy - B7
Kendrick Lamar - LP5
Imperial Triumphant - Alphaville
Paul McCartney - Flaming Pie
Advertisement
Advertisement

July Playlist
Forums