Certified Lover Boy
Sign in to comment
6h
so uhhhh you said you were dropping in January big dawg. i guess he’s gonna surprise drop a single this week then LP next week?? ...
14h
drake feat ariana grande
1w
i love men
1w
I will remake this album with my own production and obviously change the style into CloudRap just look out for it when it comes out
1w
bertified cover loy
1w
If this is over 15 tracks this is gonna be certified ass
2w
drake take a break before dropping again your getting inconsistent as fuck
2w
certified lover boy isnt actually that shitty of a title
2w
Certified Lover Boy
2w
i added the cover art... sadly I can't confirm this is the real cover i saw @debatinghiphop_ post this on Twitter, it does seem like it could be legit considering the CLB letters top right
2w
that cover's actually an improvement ill take it

Ten song drake album could go right.
2w
dang I really hope this is the cover. It’s simple, but nice.
2w
is that the official cover?
2w
Hoping this still drops this month. I’m sure Drake will drop another single before the album and would give that some time to breathe so hopefully he drops another single soon. The silence is worrying tho. I wouldn’t be expecting this until 29th of January at the earliest. January is always dry I think we just got lucky last year when Eminem, Mac Miller, Lil Wayne & J Hus all dropped and started the year with a bang.
2w
I loved that little trailer he dropped
2w
release date announcement, when?
4w
Only 10 songs? HOLY SHIT! IT’S NOT GONNA BE BLOATED AND BORING AS FUCK!
1mo
All I can think of when seeing this title is that Memeulous video where he reviews internet safety videos

"Like, nobody who isn't a danger to children would call themselves Loverboy"
1mo
In case any of y'all wondering why this already got the "worst album titles" tag: https://www.boywiki.org/en/Boylover#:~:text=A%20boylover%20is%20a%20person,eros).
1mo
tracklist looks soooo boring and fake cause where is the Durk song?
1mo
Are you sure this is the tracklist? Knowing Drake, he'd throw in 3x the amount of songs here.
2mo
@dominic kiss pls
2mo
@dominic kiss pls
2mo
@dominic kiss pls
2mo
can we make "worst album titles" a tag
2mo
@dominic kiss pls
2mo
@dominic kiss pls
2mo
Oh boy apparently he says this is gonna be like views 😔
2mo
@dominic kiss pls
2mo
yall wildin for hatin on drake frfr
2mo
@dominic kiss pls
2mo
wee haha another album for me to shit on weeeeeeeeeeeeeee
2mo
most corny ass name i have ever heard
2mo
JAN 21
2mo
Certified Boy Lover
3mo
Also I haven’t enjoyed a drake project since Take Care which is fucking sad
3mo
Mmmm that 0 is looking reaaaly sexy...
3mo
certified boy lover
4mo
Someone said that the features on the album were Cole, Weeknd, Lil Baby (Lez go), JB, Ariana, Durk, Wayne, TUPAC (this is what makes the list look fake). The person also claimed that Lil Baby and J. Cole were on a song together and that TUPAC and Lil Wayne had a song together. I'd be satisfied with this list but TUPAC seems fake so I thought the list was fake. Thoughts?
4mo
This album won’t get above a 60 user score 9-13-20
4mo
Who submitted this album cover i am dyING
4mo
if this is the cover art, this is aoty.
4mo
The cover better not be as corny as the name
4mo
Oh
4mo
It might drop
4mo
Dropping today? I got a feeling but I could be completely wrong.
5mo
Drake is way too old to be making titles like this
5mo
lets go best album name ever
5mo
y'all ready for my next zero? get hype
5mo
title kinda funny idk i like it and the single was good as well im hype
5mo
The cover better not be as bad as the title...
5mo
The name of this album is absolutely horrible, but I do really like the new single. I’m excited to see where Drake goes with this.
5mo
this has got to be my least favorite title ever
5mo
Keep in mind a 33 year old man picked that title
5mo
Is that really the album name?!
5mo
He's coming
5mo
i LOVE the title omg
5mo
Bro what is that album name lmaooooo
5mo
Where’s this release date from?
5mo
okay okay
Try & Buy
Frequent Posters
nitticahani
TomBejoy
Cry
eastbaldboy
MrMusicMan
Basic_Garci
Schmedess
Lxntc
kripiton
Birdal
Popular Album Discussion
Weezer - OK Human
Lil Mosey - Certified Hitmaker
Danna Paola - K.O.
Playboi Carti - Whole Lotta Red
Sleaford Mods - Spare Ribs
Ariana Grande - 34+35 (Remix)
shame - Drunk Tank Pink
Zayn - Nobody Is Listening
Ashnikko - DEMIDEVIL
Lana Del Rey - Chemtrails Over the Country Club
AJR - OK Orchestra
Beach Bunny - Blame Game
Advertisement
Advertisement

January 2021 Playlist
Forums