BTS - BE

BE

Sign in to comment
4w
Why is the difference between critic and user review so big? Are those user a troll?
4mo
How much money do these people make
6mo
This is so good!
9mo
Oh no! The bots are attacking again.
9mo
@Rob hi
9mo
Second wave of bots lolololllolo
9mo
ALBUM OF THE YEAR
9mo
um álbum muito bom com um grande signficado
9mo
The album's been out for 2 fucking weeks why are there still bot attacks going on
9mo
Esse álbum trás reflexões desse tempo tão difícil que estamos vivendo. Ele me tocou profundamente, eu só choro ao ouvir life goes on. Life goes on me faz refleti ao quanto foi difícil mas que somos fortes para superar, a vida continua. Escutem com todo o coração e verão o quão lindo é esse álbum. 💜
10mo
Suprising that the art desk really gave bts an 80 :/// they used to give a mots7 a 40 if im not wrong
10mo
Man, critics always get weird when it comes to BTS and BLACKPINK.
10mo
no but seriously why are stans like that

like even from a subjective standpoint their music is seriously not THAT good for people to drool over it like that
10mo
Drops that sound like they're from Geometry Dash? Check. Unnecessarily raw vocal performance that sounds horrible? Why certainly. OK (at best) vocal arrangements which switch from rap (why is there rapping it doesn't fit 99% of the time) to angelic falsetto (i concede this one the dude's falsetto is good) in the blink of an eye? Step right this way. You’ll find all this and more on Be.
10mo
Is being negative abt their fave works hurting those dumb kpop stans' ego that bad? Like, hello, u know someone shitting on your fave songs, which is just like you shitting on others artist as always, at a place like this doesn't affect your oPpA that much, don't you?
10mo
guys poggerz I got cancelled on twitter https://twitter.com/yoonietk/status/1329888489136156673
10mo
love the bts tag, I didn't know this album was about the bts until I noticed the tag, thank you!
10mo
None of the people who rated this a 0 are bots, or Rob deleted em

Although I suspect one is trolling
10mo
lmaooo
10mo
⚠️YOU HAVE ALERTED THE HORDE⚠️
10mo
It's not even that bad lmao.
10mo
Great. It slowed down!
10mo
This comment section is seizure-inducing
10mo
Guys. Stop it! This is the best album ever and it deserves this!!!1'qnqnwnrnfisx
10mo
Wait till they find out lol
10mo
bot attack lets go
10mo
There are impostors among us
10mo
They're here. Battle stations!
10mo
Spam mode enabled. We were ready for this!!!
10mo
The hour of reckoning has come upon us
10mo
I think they might be here
10mo
its surprisingly quiet here today

almost too quiet
10mo
I expected to hate this fuck why do I kinda dig it. Second half bangs.
10mo
So when do the Twitter kids snitch us out and invade this website?
10mo
Ppl seem to hate stay but that actually much better than so what. But that will never comes close to the outro: wings level too :///
10mo
I think the bots will come in the next day since the fd have to stream hard in the first 24h :///
10mo
BTS has lost their touch, Dynamite is still wonderful.
10mo
HERE THEY COME
10mo
UH OH ITS A MASTERPIECE IT"S A MASTERPIEEEECE
10mo
Brace for the raid and pray for Rob
10mo
The lack of bots is startling
10mo
this page is going to be a mess
10mo
whAT IS THISSS
10mo
i hope you will treat the bots rating it a 0 the same way u treat the ones with 100
10mo
Wait, the bots come really come but the 0 bots, not 100 bots as i expect :///
10mo
BTS SAID 7G, HUGE MOMENT FOR A.G. COOK FANS ALL OVER THE WORLD
10mo
Idk what other think but this is much better than that sleepy mots 7
10mo
seems better than seven but hmmm some questionable production choices here
10mo
Sorry arms, but this is their worst album
10mo
Bias bts who
10mo
I dont really like the title track but at least it much easier to listen than dynamite at least. Hope bighit really get rid of that annoying thing to the vocal as long as they can
10mo
I wish all of you the best of luck in these trying times
10mo
everyday i log on this site and reminded how much i hate pretentious music fans
10mo
so it begins...
10mo
STAN JUNGKOOK
10mo
Oml they really reduce that annoying thing to the vocal
10mo
Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
10mo
THIS IS ABOUT TO BE A MASTERPIECE
10mo
Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
10mo
i see grey in the tracklist so its a zero like kid krow
10mo
queen back
10mo
UH OH ANUDDA MASTAPEEECE
10mo
There're only 8 tracks to this so i think this shouldn't be counted as an LP
10mo
sheesh another? alright
11mo
okay now there's 2 ratings smh, at least just rate it when the albums out
11mo
I agree with Matt. it's unfair to treat this album badly when the album isn't even released yet. Y'all are just blindly hating, and that's a big no-no.
11mo
the album isn't even out yet stop rating it smh
11mo
Don't tell me this is the actual cover. The literal best part of most of their projects lately are their cover arts, so this would be a shame.
11mo
Graphic design is my passion
11mo
this can't be the actual cover art. Bro k-pop keeps fucking me over with this ugly ass shit
11mo
can I talk about how much I hate the bts logo it's tacky and poorly designed and forgettable and I used that font to make minecraft youtube thumbnails in GIMP when I was 8

okay I'm good hopefully they put out something good so that I can rate it high and not get assaulted by bots
11mo
I love Brockhampton
11mo
It's not really "pls be good" tbh, this more like "pls no bots"
11mo
aw shit here we go again
11mo
Hoping this'll be better than the rest of the MOTS series but I shouldn't get my hopes up lol
11mo
Really amped up for another botting crisis. Fuck you K-pop
11mo
10/10 best album
11mo
Um anyways chile
11mo
Whoo boys and girls I'm marking this in my calendar, this will be fun, attack of the clones
11mo
i don’t like how BTS are having two albums this year no offence
11mo
oh god
11mo
Bots already?
11mo
stop rating the album, its not out yet. This is a music review site where you give opinions not shit on artists because you have the mindset of a 5 year old
12mo
hahahahah
12mo
*sighs* Time to prepare for another invasion from Twitter. The way I see it, there'll probably be a standard edition for those who can't afford the deluxe edition.
1y
i can't wait to see what they're releasing time, especially now because its written, produced and the mvs are made by them. they put their emotions into every song. I cant wait.
1y
that's a dry ass title
1
Frequent Posters
jisoogan
Advertisement
Popular Album Discussion
Porter Robinson - Nurture
Sufjan Stevens & Angelo De Augustine - A Beginner’s Mind
Little Simz - Sometimes I Might Be Introvert
Poppy - Flux
Ed Sheeran - =
Kanye West - Donda
Arca - Incendio
Temporary Thoughts - crumble
ITZY - Crazy In Love
Coldplay X BTS - My Universe
Playboi Carti - Whole Lotta Red
Advertisement

September 2021 Playlist
Forums