Billie Eilish - Your Power

Your Power

Sign in to comment
5d
POWER
1w
It's a grower guys
2w
I don’t care.
2w
Definitely a grower but this isn't great, it's just ok. And I'm kinda worried about where this album is going (my future is good and Therefore I Am is terrible).
2w
THAT SHIT LOOK LIKE (re:stacks)
2w
like the lyrics though
2w
Sleepiest song that will ever get a great chart placement
2w
Weird choice for a single but I love it
2w
the lyrics are kinda :(
2w
Chief Keef> Billie Eillish
2w
it's alright
2w
Can't wait till @Dick gives it a 50 and says its overrated
2w
For a lead single i was expecting more
2w
hmm..... it seems odd but i sort of like it
2w
seems deliberately anti-charts and yet you know the grammys will still give it 2348934 awards.
2w
This is great what y’all mean
2w
i'm so disappointed right now
2w
this.....is..........great?
2w
It's good but it doesn't feel like a lead single
2w
nah nah nah dababy remix album cover looking ass 💀
2w
here we go. billie is hopping on the indie folk wave and made a decent but average ballad that will surely be lost in the sea of phoebe and baker wannabes
2w
yeah, this is amazing
2w
🤧🤧🤧🤧🤧
2w
yyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees
3w
I'M SO EXCITEDDDD
3w
letsgooo
3w
her album preorder is also coming this week apparently and this is the title track
3w
posers unite!
3w
LET'S GO
3w
is it just me or does the snippet sound like two headed boy by neutral milk hotel?
3w
YOOO
3w
pog
1

April 2021 Playlist
Forums