Sign in to comment
2h
this is incredible idc
6h
I liked this more than half of radioheads discography
9h
I like this, how dare you all think different than me. I will not stand for this oppression.
9h
Love some Radiohead but this is a snoozer
10h
This isn’t boring you crazy people
13h
grew off me a ton, kinda boring ngl...
1d
I'm sorry guys, I've been trying to like this, but it's so goddamn boring I'm literally sleeping by the time I get 1/4 of the way through.
2d
this is literally a new radiohead album and i'm treating it as such
2d
I didn't know that this was literally Radiohead. Like because of the members
2d
there's like only 2 math rock songs here, shouldn't even be primary lmao
2d
DID THEY SAMPLE MINECRAFT FOR "OPEN THE FLOODGATES" ⁉😳😳🤯
3d
I love this album so much, it’s so good. Easily my favourite Sons of Kemet side project.
3d
Wow, Waving a White Flag became a candidate for my favorite song from this album
3d
so glad to see the sons of kemmet drummer working with smaller bands like radiohead <3
3d
let's goooo!!! purple
4d
ON MORE FOR PURPLE
4d
15 step is more math rock than anything on this album lmao
4d
Candidate aoty for me
4d
Man, what a great debut. This Thom Yorke guy has a lot of potential
4d
I just wish this had something that went as hard as bodysnatchers. Still great though.
4d
Math rock? Y’all tripping 😂
4d
The Smile actually just might be a Radiohead album without the need to live up to being a Radiohead album.
5d
this album is amazing
5d
“The Same” and Kendrick’s “Mother I Sober” are the two best songs that came out today imo atm!
5d
this only get better wtf aoty fr
5d
this is much better on relisten
5d
This record is so addictive
5d
also there's like maybe 2 songs at the most that could be considered math rock on this album
5d
imma listen to this soon
5d
Album of the year, not close.
5d
Bruh
5d
This gets better with each listen, best Radiohead-adjacent album in 15 years
5d
I honestly prefer this over the new Kendrick record
5d
Very disappointing
5d
Feels a bit too safe but overall pretty good, would be like bottom 4 Radiohead tho
5d
so 2022 is the best year ever or what
5d
Holy shit "Open The Floodgates"
5d
free in the knowledge is SOTD
5d
higher score than kendrick? damn.
5d
What a week
5d
This album is just fantastic
5d
god, i love this artwork
6d
The transition from open the floodgates to free in the knowledge is what I’m assuming sex feels like. I’ll confirm for y’all if I ever find out 100%.
6d
radiohead lite
6d
waving a white flag is gorgeous
6d
Speech bubbles is one of their best songs, including Radiohead's discography
6d
Today is a good day
6d
This is amazing man.
6d
https://open.spotify.com/playlist/7a7htwOZDENOqvWK508KUh?si=ac0165c47aec4889
I'm attempting to create a playlist with as many sub-genres as possible, if you'd like to suggest a track and sub genre for it
Frequent Posters
ClayDJs03
rafae_l
tommy_lindsey
Ethan_J_M
Unoriginal
GoodCompany
eve_unit01
emomu
alteredBoogie
JustSomeGuy
Advertisement
Popular Album Discussion
Kendrick Lamar - Mr. Morale & The Big Steppers
Rina Sawayama - Hold The Girl
Ethel Cain - Preacher's Daughter
Rina Sawayama - This Hell
The Smile - A Light for Attracting Attention
Harry Styles - Harry's House
black midi - Hellfire
Fontaines D.C. - Skinty Fia
Black Country, New Road - Ants From Up There
Kendrick Lamar - DAMN.
Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly
Florence + The Machine - Dance Fever
Advertisement

AOTY April Playlist
AOTY Discord
Forums