Cardi B - WAP
Aug 7, 2020 (updated Aug 8, 2020)
70
Why do y'all hate sex?
I mean, it's not insanely good. But the bars here are charismatic as fuck!! So many quotables!
It's a pretty hard-hitting SEX anthem!
...and there is absolutely nothing wrong with a gool ol' sex anthem!

(Plus, that Macaroni bar at the end....goddamn)
18 Comments
Aug 7, 2020
I can't stand sex
Aug 7, 2020
dude your name is squelch how can you hate sex
Aug 8, 2020
People are fine with male rappers rapping abt sex but not female rappers rapping abt sex, smh. Great review. :)
Aug 8, 2020
Legit tho. There is a crazy double standard for female rappers.
Aug 8, 2020
Thank you omg I’m so sick of reading “the amount of sex talk is astonishing!!1!” and then they turn on DaBaby
Aug 9, 2020
@jules lmao dats true asf
Aug 10, 2020
@jules so trueee
Aug 10, 2020
@jules Fr Fr.
Aug 11, 2020
honestly. like these misogynists are saying “this is SO. RAUNCHY.” and then they go turn on Out West by Jackboys and any song by Lil Wayne and DaBaby
Aug 11, 2020
You tell 'em, Andre. Why listen to guys rapping about fucking wet-ass pussies every song when you can listen to WAP?
Aug 11, 2020
@MusicalWorldOfJ Bruh. That's exactly the song I was thinking of. Like, I love "OUT WEST"...
But all these dudes like:
"Grrr. I don't wanna hear about Wet Pussies! Argh"
...when they know they screamed that cum line on "OUT WEST". Smh.
Aug 24, 2020
This comment section lit af
Aug 24, 2020
Jokes on you, I hate all songs about sex
Aug 28, 2020
Sorry mommy said no secks
Sep 13, 2020
What even does the macaroni “bar” even mean it’s just damn noodles in a bowl. Sorry for being the ultimate nerd virgin but wtf
Sep 13, 2020
@Basic_Garci innocent child
Sep 13, 2020
@phillip oh my fucking god just occurred to me I’m a dumbass
Sep 13, 2020
@Basic_Garci lmaoooo
Liked By
Rate and review albums along with your friends. Create an account.
Become a Donor
Donor badge, no ads + more benefits.
Advertisement
Also Reviewed By
BradTasteMusic
snowman
basrdhim
Toasterqueen12
SebastiaanR
currentjoyys
dumbmoonlight
pizzagrande
CLJesse
TheRealEminem
gopxity
MattsReviews
jackkd8
MusicNSingles
GayCunt69
Advertisement
Popular Albums
Gorillaz - Song Machine, Season One: Strange Timez
Gorillaz
Song Machine, Season One: Strange Timez
clipping. - Visions of Bodies Being Burned
clipping.
Visions of Bodies Being Burned
Ariana Grande - positions
Ariana Grande
positions
Dorian Electra - My Agenda
Dorian Electra
My Agenda
Ty Dolla $ign - Featuring Ty Dolla $ign
Ty Dolla $ign
Featuring Ty Dolla $ign
Adrianne Lenker - songs
Adrianne Lenker
songs

October Playlist
Forums