Recent Reviews

Nov 13, 2019
40
I know this is bad, but I can't get enough of it. The beats are uniformly trash, the flows are meh... but something PULLS ME IN! It's just the consistent, spacey, vibey sound of Gunna and Lil Baby.

Fav (by far): Drip Too Hard, Close Friends
Least: Off White VLONE for the horrendous rape bars
Nov 11, 2019
40
Such a non-sequitur. This is some generic safe ass production and some of Kanye's least engaging lyricism in his entire career.
Nov 10, 2019
95
One of the all time best DG tracks. The psych and hardrock elements are ridiculous and fun, MC Ride goes crazy, it's catchy as fuck. Pretty amazing. Year of the Snitch was an incredible return to form.
Nov 10, 2019
100
If all my favorite parts of the internet were condensed into one album, this would be it. 2814's ambient microcosm works as an antithesis to Death Grips's discography. In this encapsulating, cozy mixtape are interconnected, disparate symbols of the online world, that come together to comfort. Peak vaporware.
Nov 6, 2019
NR
This instrumental sounds like Yung Lean lol. Frank could never. But he kinda do tho?
Apr 29, 2019
thank you i'll change it now
Mar 31, 2019
I would put "King Of Limbs: From the Basement" over Pablo as far as how much I enjoy listening to it, but to be honest that just didn't translate to the studio version. For example the song "Bloom" sounds 10x better to me in their "Basement" recording than the studio album. So now whenever I wanna listen to that album, I just pull up the live version it's so much more impactful to me. But once again I stress - there is no wrong opinion. That's the best thing about music! :)
Mar 27, 2019
I can understand preferring "The King of Limbs" over "Pablo Honey". Especially the live recording which makes you appreciate the ideas on that record even more. However I thought "The King of Limbs" studio recording was messier, much more tonally inconsistent as well as anti-climatic as a whole. I also didn't really enjoy KoL's first half at all compared to a few duds sprinkled over Pablo. But music is subjective so what do I know!
Feb 13, 2019
Oh, geez, uhm...
That was actually a dumb meme I tried to kick off... but I'm glad you wanna give the album another chance 😂
Feb 5, 2019
The Now Now is a masterpiece
Aug 18, 2018
based for that contra score
Aug 16, 2018
Thanks a lot for the follow! :)
About
I give a lot of high scores because I usually only listen to albums I really enjoy.
Around the Web
Rating Distribution
90-99
 
116

80-89
 
133

70-79
 
61

60-69
 
49

50-59
 
24

40-49
 
15

30-39
 
18

20-29
 
7

10-19
 
7

0-9
 
10

Album Discussion
Destroyer - Have We Met
Member since August 11, 2018

October Playlist
Forums
Vinyl Me, Please