Garbage Album Covers

spiciest takes

please post album covers in comments and i will decide to add them to list or not

Frank Zappa - Joe's Garage: Acts I, II & III
80
btw its not blackface its grease, cuz u know "joe's garage", but it still is just ????? could have done the grease so much better i dont like it
Frank Ocean - Channel Orange
83
dont mind the aesthetic but the glow on the "channel" text is so ugly
Joji - Nectar
dude the single art for "gimme love" is just so much more fitting and looks nice as fuck, ESPECIALLY CONSIDERING THE ALBUM IS CALLED NECTAR????? I DONMT GET IT GEORGE
Radiohead - The King of Limbs
this is just not visually appealing at all
Weezer - Van Weezer
THIS SHIT WAS MADE IN AN "EPIC YOUTUBE BANNER ICON CREATOR" WITH STOCK LIGHTNING PUT IN THE BACKGROUND WHAT THE ACTUAL FUCK ARE U THINKING THIS IS AWFUL
Kid Cudi - Leader of the Delinquents
if this is the album cover but purple im gonna cry, this is legit a facebook profile pic
Weezer - Hurley
he looks like a good happy dude i cant lie but ya could have done more with this weezer
2Pac - California Love
i will be genuinely surprised if this took more than 10 minutes to make
The Weeknd - After Hours (Deluxe)
this looks terrible jesus fuck i hated this the minute i saw it like why you could have actually made this look kinda nice abel...
LCD Soundsystem - American Dream
horrid, get it away, i dont wanna see it ever again
Sufjan Stevens - Carrie & Lowell
borderline impact font
Caribou - Up in Flames
80
i can’t see shit wtf is going on
Britney Spears - In the Zone
55
its just her face but blue
The Beach Boys - Pet Sounds
90
oh yeah forgot about this one -_-
Mac Miller - But My Mackin’ Ain't Easy
mac u didnt have to stretch this image out u really didnt love u tho xoxo
Comments
Sign in to comment
1mo
@Laserheart bro ur so mad LOOOOOOOOOOOL type on that shit fucking sucks stay mad dont care abt the font as much as the type it looks awful cover would b perfect w/o it
1mo
''haha impact font ew'' Oh boy, you will definitely hate basically all of Portishead albums then, or maybe you hate other overused typography as well? Then you will hate the fuck out of ''Things Falling Apart'' by The Roots... OR EVEN BETTER!!! YOU WILL BE TOTALLY HORRORIZED BY PANCHIKO'S ''D>E>A>T>H>M>E>T>A>L'', as it uses BOTH FONTS!!!!!

If it isn't clear enough, I think saying a cover is fucking bad just by the font it uses is pretty fucking stupid... unless it is Girls Like You by Maroon 5, that shit is cursed.
3mo
Also, Dave - Game Over
3mo
I love the King of Limbs cover art
6mo
@kkbui yeah the more i look at this the more i hate it, added
6mo
A Bath Full of Ecstasy by Hot Chip
Become a Donor
Donor badge, no ads + more benefits.
Advertisement
Likes (4)
Basic_Garci
fuyuyuki
Dombot
kkbui
Advertisement

October Playlist
Forums