Help Support AOTY
Shouts
Oct 27, 2019
ooohh!! I'm excited :D
Oct 27, 2019
are we getting a surprise review any time soon?
Sep 28, 2019
What's your favourite album to listen to in the rain? lol I know these list questions are taking over aoty
Sep 28, 2019
What's your favorite album from a genre you usually don't like? It's for another one of these dumb lists lol
Jun 26, 2019
10K Ratings. Man. Great work.
Jun 25, 2019
god 10k ratings
Jun 24, 2019
Holy crap, 6 more ratings till 10000!
Jun 11, 2019
Jun 10, 2019
Hi! I've just noticed you love Shoegaze and I'd really appreciate some suggestions from you if you are able of course (apart from Loveless and Souvlaki).
Jun 9, 2019
I should specify that I'm trying to listen to as many great albums from this decade because I'm planning to do a top 100 of this decade by the end of this year. Yours will probably be the most thorough if you had a list. Also, just thought that I'd reccomend an album you haven't rated yet. It's Little Women - Lung. You don't have to listen to it, but I'll say it's one of my favourites.
Jun 9, 2019
Congrats on 100 followers! I'm trying to listen to as many great albums from this decade as possible, so I'm probably gonna go through your high scores.
Jun 2, 2019
Love your lists ❤
Jun 1, 2019
nice to see someone making an effort.
May 30, 2019
do you ever think you will ever make a review on this site ever? it would be really interesting to see an in-depth review on an album. you have an extremely great taste in music by the way.
May 25, 2019
this really takes dedication to listen to all this music. you must be an extreme fan of music, like an extremely dedicated fan. out of your 145 albums you gave a 100, maybe you could tell a few of them that you think are the best out of the 145 albums. if you read this, thank you so much.

from, okcomputer12127 (Jack)
May 22, 2019
Thanks very much for the follow! :)
Apr 25, 2019
I'm compiling a list of all my favorite reviewer's favorite albums, I was wondering if you could tell me yours.
Apr 12, 2019
Dude if you've actually listened to half the albums you've reviewed - I'd be shocked. Also if you're under 50 years old and you've heard that much music (especially some more than once) I really think it would be a good idea to get a life haha. But all jokes aside, I've discovered tons of good music recently through your lists so thanks a bunch <3 Appreciate ya, a lot!
Apr 6, 2019
and i thought patton had a lot of ratings holy moly
Apr 5, 2019
I see you enjoyed Harmonium's Les Cinq Saisons! :)
Ever considered listening to the rest of their discography? Their other stuff are masterpieces.
Mar 22, 2019
shoutout to the person who has the time to make all these reviews
Feb 19, 2019
That's a lot of ratings
Feb 3, 2019
that's wild dedication. good on you man!
Feb 3, 2019
i'm genuinly astounded, your lists are like a back catologe of the whole damn year in music. Keep up the good work!
Feb 2, 2019
Thats totally understandable, Im sort of that way as well with most things, but I guess this website is the exception as I only really review things that I actually have something to say that someone else hasn't already
Feb 2, 2019
How come you dont write any reviews?
Feb 2, 2019
@mtcoremusic I feel you man, Im on here all the time looking for new stuff
Feb 1, 2019
i think you might have more ratings than anyone else

its gotta be either you or patton
Aug 9, 2018
thanks for the follow!

October Playlist
Forums
Vinyl Me, Please