oakie

oakie

Want me to get fuckin' Tony in here to rate shit?

Best of 2021

Recent Ratings

Pinned Review

oakie -
93
For the first time has easily been one of the most anticipated releases of 2021 so far. Black Country, New Road have gained a lot of popularity in 2020 and 2021 and had everything marked out for their debut album. The hype, the inventive sound, this was going to be the shit. I'm new on the bandwagon myself. I essentially had a mental crisis trying to figure out if I liked Science Fair, and I eventually came to love it. But, that's the only song I heard before this album. I'm going into this ... read more

Recent Reviews

oakie -
9
no. no i would not like to go. you go.

mini review: the beat is honestly kinda tight but narpy's lyrics/voice are so vehemently disgusting that i cant even give this double digits lmfao
oakie -
85
i JUST listened to naked city s/t and was blown away at how zorn made a sax work in grindcore and i am still baffled and amazed he made it work here too

musicians like him are why i have creative drive at all. he's walking inventiveness. he's a glowing beam of creativity.
oakie -
100
this is the song

this is the only song

if it doesnt remain that way i will be very upset
oakie -
NR
more like prophets of gay LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
oakie -
66
(og score 19) okay wait maybe this is good

Shoutbox

Jun 8, 2021
idk, you tell me :)
Jun 7, 2021
aa thank u so much <3
Jun 5, 2021
omg true
May 25, 2021
im glad u enjoyed the boobies
May 25, 2021
i miss the old oakie
dream avatar okie
May 23, 2021
Now that I am finally back, I wanna make another list 😟😟😟😟😟😟😟

Hello! As there are absolute chads in this a m a z i n g website I want to ask: what is an album or song you’d have intercourse with?

I might make this a Spotify playlist if I get a bunch of people in it!!
May 20, 2021
i stand corrected
May 19, 2021
User is no longer with us
May 19, 2021
User is no longer with us

About

hi, i'm oakie
they/she|14
library is physical collection, liked albums are albums i like (duh)
i follow anyone who seems cool
Big smelly fart.

-~-
96-100 - masterpiece/personal faves
90-95 - brilliant
80 - great
70 - good
60 - alright
50 - mediocre
40 - poor
30 - bad
20 - horrid
10 - repulsive
0 - Fucker's Palace
~-~

Around the Web

Rating Distribution

90-99
 
37

80-89
 
103

70-79
 
50

60-69
 
23

50-59
 
9

40-49
 
3

30-39
 
1

20-29
 

10-19
 

0-9
 
3

Become a Donor
Donor badge, no ads + more benefits.
Advertisement

Recent Lists

Albums/singles I want to listen/relisten to
Updated 1d ago
I've been meaning to do another white bitch ranks (yeah that's right i'm not using my old username anymore nyehhehheh) like WAYYYY back in April when I started posting reviews again, but go look at ...
Updated 4mo ago 2
Album covers but they're houses
Updated 4mo ago 7
Member since February 13, 2019
Advertisement

May 2021 Playlist
AOTY Discord
Forums