oakie

oakie

denzel soup || no reccs pls :3

Best of 2021

Recent Ratings

Pinned Review

oakie -
93
For the first time has easily been one of the most anticipated releases of 2021 so far. Black Country, New Road have gained a lot of popularity in 2020 and 2021 and had everything marked out for their debut album. The hype, the inventive sound, this was going to be the shit. I'm new on the bandwagon myself. I essentially had a mental crisis trying to figure out if I liked Science Fair, and I eventually came to love it. But, that's the only song I heard before this album. I'm going into this ... read more

Recent Reviews

oakie -
85
wtf was 2019 me thinking when she put a 55 on this

gonna whoop her little 12 year old aw man this is indie ass
oakie -
NR
clario be like I LOVE VAGINA YES I DO I LOVE VAGINA HOW BOUT UUUUUUUUUUUUU
oakie -
NR
WHOS WHAT? MY NAME IS OAKIE D:?
oakie -
NR
i dont know about no LGBTQ all i know is Let God Be True Quickly
oakie -
NR
hadalilbihh,,, Toomuchahennesy., Justgonatelyouhowiveel

Shoutbox

Sep 12, 2021
idk but im pretty sure they have some big gay balls
which i like ngl
Sep 12, 2021
I hope you have a great day today legend 😊
Sep 9, 2021
literally
Sep 9, 2021
i highly doubt that
you are telling me lies and propaganda
Sep 8, 2021
He's more than just a name. He's a man.
Sep 8, 2021
derrick rose
Sep 8, 2021
yo bubbete sup i got this name from my own definition of what i thought my current mental state at the time of making this account was, one where I wasn’t rlly doing well to say the least and as a result my “comfort” with the world and shit was “mirrored”/“inversed” and mirroredcomfort sounds cooler than inversedcomfort lmaoo
Sep 8, 2021
they call me AOTY's Leading Tastemaker
Sep 7, 2021
ok, so just like last list, i just got a random brain blast, and had to ask people!

what's a song that you originally liked, that got wreaked by an ad using it? mine was brutal, the opener for the new olivia rodrigo album. i was listening to it on youtube, with no adblock. so everytime a song finished, i just heard THEY SAY THESE ARE THE GOLDEN YEARS!!

if not an ad, than overplay in a similarly notable way will suffice
Sep 6, 2021
AWW thank u :3

About

hi, i'm oakie
any prns BUT HE!!|14
library is physical collection, liked albums are albums i like (duh)
i follow anyone who seems cool
-~-
100 - masterpiece - emotional response, enchanting
90 - awesome, no big complaints
80 - cooly, had a lot of fun
70 - could be more but not bad, still had fun
60 - could be more, flaws are in the front seat
50 - mid.
40 - didnt get a lot of enjoyment
30 -
20 -
10 - stinks, almost nothing redeemable
0 - nothing redeemable; negative emotional response
~-~

Around the Web

Rating Distribution

90-99
 
65

80-89
 
218

70-79
 
46

60-69
 
18

50-59
 
6

40-49
 
3

30-39
 

20-29
 

10-19
 
1

0-9
 
2

Become a Donor
Donor badge, no ads + more benefits.
Advertisement

Recent Lists

Albums/singles I want to listen/relisten to
Updated 5d ago
Album covers but they're dogs (continuation/redux of my previous list with houses https://www.albumoftheyear.org/user/oakie/list/35433/a-the-house/) feel free to suggest additions but i do warn you ...
Updated 2w ago 2
I've been meaning to do another white bitch ranks (yeah that's right i'm not using my old username anymore nyehhehheh) like WAYYYY back in April when I started posting reviews again, but go look at ...
Updated 7mo ago 2
Member since February 13, 2019
Advertisement

September 2021 Playlist
Forums