Pinned Review

Phillip -
9
This is fucking dreadful.

Unoriginal, repetitive, shit lyrics with the most annoying flows I've ever heard. Like ffs congratulations you got away with gang violence and being a fucking nonce because you snitched on others, would you like a fucking medal.

The voice effects used on all of the tracks are fucking shite. From the track GLT where he uses this weird sound effect so that he sounds like he is using a shitty phone microphone, to the awfully high pitched auto tune on basically every ... read more

Recent Reviews

Phillip -
83
The production on this album is top notch, I love the samples used on most of the tracks. Where would I go in particular has a nice sample. The track sly green has a very diverse beat. It's a bossy, hardcore hip hop beat with a futuristic twist, it comes off very nicely as one of the best beats on the album. The beat which takes the cake though is found on the track timeless. There are quite a few different layers to it but it is all so cohesive and overall just slaps.

Benny the butcher's ... read more
Phillip -
12
Nah nah nah this is awful
Phillip -
81
Jid manages to create his own unique style with his debut album which many rappers struggle to do as quick as jid could. His electric flows and insane rhyme schools are extremely impressive on tracks like NEVER,LAUDER and general.

The production on the lp is really cool, they're all extremely diverse and there is a decent amount of variety. somebody in particular has a really funky, uplifting beat which never fails to put me in a good mood. There are also tracks like NEVER which has a really ... read more
Phillip -
38
Oh so this is why ferg got kicked from a$ap....Understood.

Ferg really struggles on what he wants this album to be stylistically. On one hand, the track marilyn Manson has a rock inspired instrumental towards the end of the track. But there are a lot of tracks on here which are just a blatant attempt to get commercial success. Move ya hips is a prime example of this which is just a dumbed down version of what ferg has the potential to do and has done before.

There are so many tracks on here ... read more
Phillip -
83
The original is ass but this shit slaps. Definelty needed the remix as an awesome beat like this can't go to waste
Oct 21, 2020
Hey! For a list I’m making, what is your feel good album? Thanks for being a great supporter of my acc
Oct 15, 2020
Ayyyy you passed me up brother. School been kickin my ass I’ll getchu back haha. Congrats man
Oct 12, 2020
Hello Phil, what's your favourite Halloween album? It's for a list.
Oct 10, 2020
User is no longer with us
Oct 6, 2020
Congrats on almost-120! I had a question for ya, what’s a bad song from a good album?
It’s for a list, thank you in advance! <3
Oct 3, 2020
No sweats. And thanks man, appreciate you
Oct 3, 2020
Sorry for not following you back man. I got you.
Oct 3, 2020
Solid pick. I just published the list, go check it out if you're free! https://www.albumoftheyear.org/user/eliiscool5/list/27171/aotys-lockdown-countdown/
About
I like rap/hip hop

100 followers wtf

100= perfect
90s= amazing
80s=great
70s=good
60s=decent
50s=meh
40s= bad
30s= awful
20= terrible
10s= wtf is this shit
0-9= 😐😐
Rating Distribution
90-99
 
14

80-89
 
13

70-79
 
4

60-69
 
11

50-59
 
5

40-49
 
2

30-39
 
8

20-29
 
3

10-19
 
1

0-9
 
3

Become a Donor
Donor badge, no ads + more benefits.
Advertisement
Member since June 4, 2020
Advertisement

October Playlist
Forums