Followers
Following
Create an account to rate and review albums.
mceeet
change my ratings constantly. hate it.
ma music diary. want to writing reviews soon.
Henny
Idfk
Some Irrelevant Dude On The Internet Who Loves Music.
PaulYordan01
Dominican Republic

petcheetahlive
What the FREAK 🤯😠 BRO WHAT THE HECK 😧😧😪 WHY THE FRICKEN FRICK WOULD 🤕 YOU EVER TOUCH MY 😦😯 GOSH DANG 😾 LEGO STAR🌟⭐️ WARS EPISODE VIII FIRST ORDER HEAVY ASSAULT WALKER 75189🏢 BUILDING KIT (1376 PIECE) 😡😡🤬 THAT MY UNCLE DAVID THEODORE JEFFERSON🌚 SMITH 🤭🤭 GOT FOR MY HECKIN BIRTHDAY😢😣
gusvagyok
Manchester

LaiTheRick
New Zealand
I AM NOT RICK THE LAI. I'm a fan that wants his ratings on AOTY. It will take a while to move all his ratings but it will be done.
dabricio
brazil
follow thy homie
Emme_Strt
TEPATITLÁN JAL. MX.
Heterosexual Mexican Male I Love Super Smash / Basketball / Collect Vinyls & CD´s / Eventually play guitar and try to compose something cool / My Fish / Cleaning my Room / Eat and drink w/Friends /My 50 cm hair But i just cut it off for $3000 MXN I Have a Podcast with Friends (In Spanish Obv) https://www.youtube.com/channel/UCNWU2CDtu3rHXPHwWqBZwow Current Obsession; Casualties of Cool Follow my Aoty friends: @EdFruscley @NothingToDoubt @WhatTheFunk
KingKroolisbest
Singles account

Tino
KIDWITHGUNs 3.0
I lost my 1st Singles Account. R.I.P. KiDCuDi
TommyCook
Illinois, USA
I don't wear dresses often, but when I do, I lift weights and listen to only the heaviest of metal.
theyfoundjoseph
follow joaosantos on aoty
i don’t know man my musical opinions are my own
GyroSingles
your dads house tho
singles acc for @Gyro64 this account is mostly just for me :)) and I also give alot of 10s
vivvuk
i like da music
MariellyAkarius
bleached sunflower
I like to review music and I’m not good at reviews but I try to express my point of view. i hate myself sometimes for not give more great scores... sometimes I’m unpopular as hell
stixdex
I’m your new neighbro

jaxf
massachusetts
hi
littleCT
I mostly post reviews on twitter (@LittleCT5), but this website seems neat! I tend to enjoy most genres, and I'm always open to recommendations! My scores reflect the mean value for my ratings of each individual song on a particular album.
Nihao757
100: Perfect 90: Nearly perfect 80: Really good 70: Above average 60: Average 50: Bad 40: Superbad 30: Terrible 20: The worst 10: Borderline unlistenable 0: Completely unlistenable I don't give singles a number score (unless they aren't part of an album) but I do write reviews for them
RiceParadox
Glasgow, Scotland
I hate Wonderwall.
bepsivised
Hello my name is Erik I write reviews and such so I hope you find interest in them, in some way shape or form :^D Also... Music is just squiggly air
OhSinglesagain
peppa pig saved 2019
peppa pig better release an album in 2020
wanderingstar
USA
My name is Buck and I'm here to Fuck.
12127singles
i am chunky boi
Fnaf_weed
100: Peak music 95: Some of the best albums I've heard 90: Amazing 85: Really great 80: Great 75: Really good 70: Good 65: Okay 60: Ok 55: Eh 50: Eh 45: Bad 40: Bad 35: Bad 30: Bad 25: Bad 20: Bad 15: Bad 10: Bad 5: Bad 0: :|
The_Celga
sunbathing
i listened to 100 gecs too much
Lhuoum
Portugal

svmmX
scotland

dlspslb2
Lamego, Portugal

ZeltrxnRatesSin
_zeltrxn17 here. This is supposed to be called ZeltrxnRatesSingles btw, so yeah I'm a dumbass lmao. Got bored so I joined the bandwagon. Hi, I guess ^^
Jonathan00
Durango
Me siento como solo, sólo la musica y yo.
lilnedbigby
suburban hell
15 yr old producer / artist from nj *i usually listen to hip hop however im more than happy to get recommended new music of any genre the day i produce for carti is the day i ascend into heaven
MotionlessFlame
United States
why am i here? i don't like music.
brownsin4
LA IS WHERE IS STAY AT
LucasluizSdFr
Living a quiet life in Morioh Town.
🚫🦍⚠️⚠️Friendship ended with Gorillaz. Now King Crimson is my favorite band⚠️⚠️🦍🚫 18 Years old music lover (I basically only listen to old music like Bowie, Pink Floyd, The Beatles, etc.) Here's my shitty rating system: 100 = Fucking masterpiece 90-99 = Fucking Amazing 80-89 = great 70-79 = Good / Very Good 69 = Nice 60-68 = good 50-59 = Meh not bad i guess 40-49 = bad 30-39 = fucking awful 20-29 = wtf is this shit ? 1-19 = Literally unlistenable 0 = T-series 😎👌👏👏

August Playlist
Forums
Vinyl Me, Please