Dombot
dominic
(Dombot)
thank you all for 400!!!!!
BTS - BE
BTS
BE
36
Nov 22
Boris - Pink
Boris
Pink
100
Nov 16

Pinned Review

Dombot -
100
Yep. This is it. This is the best metal album I have ever listened to.

God DAMN. I don't know how to start this review, like, at all. It's been a while since I've had a first listen to an album where my jaw was just on the floor, completely in awe of what I just listened to. Man, I forgot what that felt like. Feels good.

Okay, so my introduction to Boris' music came in the form of Rock Dream, one of their live collaborations with noise artist Merzbow. I absolutely adore that thing. If I may ... read more

Recent Reviews

Dombot -
98
This has been my go-to sleep album the past few weeks, and I mean that in the most endearing way possible.

Sigur Ros has quickly become one of my favorite bands ever since I first heard them back in February. They have so many amazing albums under their belt, with their sophomore output Agaetis Byrjun being my 10th favorite album ever recorded. With the stunning vocal work of frontman Jonsi, orchastraic and grandiose instrumentation, and an overall ethereal and mythical atmosphere, there are ... read more
Dombot -
77
Die Lit but it's hyperpop.

What the fuck is this and why did I like it as much as I did? I found this album through a lot of promotion from Fraxiom's twitter and the fact that Dylan Brady (aka Daddy Gec) was one of the main producers on the LP. Knew nothing about the artist, didn't listen to any of the singles going in, and... yeah, if hyperpop is an official term now, than this is hyperrap. This goes fucking CRAZY. The production can be really overblown and messy in a lot of songs, and a lot ... read more
Dombot -
36
Time to join the hivemind weeeeeee

I went into this thinking it'd actually be good. Blasphemy, I know, but hear me out. I thought Dynamite was a really great single when it first came out. Still do, for some reason- chorus is really catchy, decent vocal work from the group throughout, and... yeah, as far as k-pop goes, that may be my favorite song in the genre (from what little knowledge I have of it, keep in mind.) That was the only single I heard leading up to this release, but hey, if I ... read more
Dombot -
85
A haiku to sum up my thoughts on this release before I listen:
YESSIR NEW KING GIZZ
FMB VOLUME TWO YEAH
WOO-OO-OO-OO-OO

Yeah I'm hyped as fuck.

ACTUAL REVIEW: Gonna keep this a little short because I'm tired and I'm kinda having writer's block... first listen had me underwhelmed, but after a few replays, I really like it. Sure, it doesn't exactly sound like anything new from a band that constantly attempts (and usually succeeds at) something new, but I'd be lying if I said I wasn't jamming ... read more
Dombot -
76
Oh boy, it's finally here! The long-awaited third output from Belarusian dark synth powerhouse Molchat Doma!! And... it's good, but not much more than that.

Yeah, this was definitely up there with one of the most hyped albums of 2020 for me. Their last album, Etazhi, is easily one of my favorite albums of the past decade. It has a very dark atmosphere, but with some of the coolest melodies and hooks you'll ever find in a synth album, almost like an Eastern European Joy Division. But this this ... read more
Nov 24, 2020
Nov 24, 2020
Nov 24, 2020
nah, i don't, ain't allowed to be there. had one earlier than like this summer though :/
i'm planning to make an ig soon though
Nov 24, 2020
congrats on 0.4k!
Nov 23, 2020
happy 400 ig 😐
Nov 20, 2020
Sorry, I just saw your message haha.
Yes, one of my favourite songs ever. :)
Nov 19, 2020
My 6th album is released! Thanks so much if you'd like to check it out! It's a very different style than my previous work :)
https://www.albumoftheyear.org/user/concretecastles/album/302234-onanon/
<3
Nov 18, 2020
Thanks for the response, you've been added!
About
he/they -- i know way too much about rollercoasters and i have shitty music taste please kick me in the stomach

DA RATIN' SCALE:
100: all-time favorites
90-99: incredible, damn near perfect
80-89: great
70-79: good
60-69: decent
50-59: mid
40-49: not great, some decent moments tho
30-39: bad
20-29: very bad
10-19: absolutely horrid
0-9: oh god run

INSTA: @dbottini112
SWITCH FRIEND CODE: SW-4893-6765-5489
Around the Web
Rating Distribution
90-99
 
70

80-89
 
91

70-79
 
54

60-69
 
19

50-59
 
19

40-49
 
11

30-39
 
8

20-29
 
10

10-19
 
8

0-9
 
10

Become a Donor
Donor badge, no ads + more benefits.
Advertisement
Member since January 17, 2020
Advertisement

October Playlist
Forums