Best of 2021

Recent Ratings

Recent Reviews

mrstyx -
98
fiery and fierce, HEAT perfectly exemplifies the more aggressive side of the boyband, and kicks off the SATURATION trilogy with a straight banger. truly a classic. kinda wish matt's last part ended on a 4th line tho :/
mrstyx -
96
will toledo goes face to face with the past to bring its closure on a newly revamped twin fantasy. car seat headrest, now a full band, recreates the concepts and sounds of the original twin fantasy, reworking it with improved production and some lyrical changes off of its older, (and honestly quite shitty) lo-fi sound, while still maintaining its classic "gay furry indie rock" type energy.

as much as i liked the original twin fantasy, this version is one of the more fucking albums in ... read more
mrstyx -
89
KKB never misses again. now all we need is a new full length al
mrstyx -
59
i had extremely low expectations for this song (because justin bieber, lol) but it's not too terrible. giveon and daniel deliver some good verses and vocals, but justin's hook is just god awful lmao

UPDATE: awful AND annoying lmao
mrstyx -
90
idk what the fuck that music video was but THIS SHIT HARD!!!!!!

Shoutbox

Feb 19, 2021
Yeah
Shit, oh my god, shit (Yeah, what?)
Shit, oh my god, shit (What? What? What? Yeah)
Oh my god, shit (What? Yeah)
What? What? What? (Yeah)
Oh my god (Slatt, yeah)
Mmm (What? Yeah, what? Yeah)
Slatt, yeah, Slatt (What? Yeah)

[Chorus: Playboi Carti]
When you feel like this (What?)
Can't nobody tell you shit (What? Yeah)
When you feel like this (What? What? Yeah)
Can’t nobody tell you shit (What? What? What?)
When you feel like this
Can't nobody tell you shit (What? What? What? Feel it)
When you feel like this
Can't nobody tell you shit
Can’t nobody tell you shit
Can't nobody tell me shit (Playboi Carti, go)

[Post-Chorus: Playboi Carti]
Yeah, yeah, I feel like God, yeah (Oh my god)
Yeah, I feel like God, yeah (Feel like God)
I feel like God (Slatt, slatt, slatt, go)

[Verse 1: Playboi Carti]
Put my glasses on, I can't see these bitches (What? Slatt)
Put my glasses on, I can't see these bitches (Yeah)
Feb 16, 2021
Thanks for following!!!!
Jan 27, 2021
hello friend

About

minte | he/him | 16 | 🇨🇦🇵🇭

i'm a digital artist, and also a (somewhat) casual music listener who's willing to try and expand his taste.

i rate stuff i love and hate here (mostly good ratings), and the occasional short review. i also adjust my ratings a lot so apologies in advance!!

Around the Web

Rating Distribution

90-99
 
20

80-89
 
61

70-79
 
56

60-69
 
24

50-59
 
8

40-49
 
3

30-39
 
1

20-29
 
2

10-19
 
3

0-9
 
3

Become a Donor
Donor badge, no ads + more benefits.
Advertisement

Recent Lists

list of singles i've rated, for convenience's sake
Updated 2d ago
Member since April 17, 2020
Advertisement

April 2021 Playlist
Forums